We zijn weer in Heemskerk - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van famKunneninFlorida - WaarBenJij.nu We zijn weer in Heemskerk - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van famKunneninFlorida - WaarBenJij.nu

We zijn weer in Heemskerk

Door: Michel

19 Juli 2015 | Nederland, Heemskerk

Zo de vakantie zit er weer op. Na vanaf Orlando int. airport landinwaarts gevlogen naar Houston (2 uur) daar 90 min rust en toen 9 uur met n boeing 777-200 richting Schiphol.
Goede vlucht met op zn tijd turbulentie maar als je wat pretparken heb meegemaskt in Florida lig je daar niet meer wakker van.
Willem en Gerrit stonden ons op te wachten aangezien de familie D van Hooff ook vanmorgen aan kwam op Schiphol.
Ff wennen aan de jetlag wantobze tijd is op dit moment 04.20 uur

• 19 Juli 2015 - 13:59

Lia:

Welkom weer in Heemskerk

Benieuwd naar alle foto's en jullie shoptassen !!!!!!!!

Groet Lia

• 24 Juli 2015 - 10:11

Familie Kunnen:

Bij deze willen we iedereen bedanken die ons reisverslag hebben gelezen en de diverse foto's hebben bekeken. Wij hebben heel erg genoten van deze top vakantie. We hopen dat jullie door dit reisverslag een beetje een indicatie hebben gekregen wat wij daar hebben meegemaakt.