Zwemmen in Crystel River - Reisverslag uit Dunnellon, Verenigde Staten van famKunneninFlorida - WaarBenJij.nu Zwemmen in Crystel River - Reisverslag uit Dunnellon, Verenigde Staten van famKunneninFlorida - WaarBenJij.nu

Zwemmen in Crystel River

Door: Michel

17 Juli 2015 | Verenigde Staten, Dunnellon

De laatste volle dag in Florida brachten we relaxed door. Later op gestaan, rustig beetje koffers vullen en rond de middag Dunnellon om op n mooi plekje in de Crystel river te zwemmen. Gelegen in t Rainbow River State Park kwamen we daar per toeval achter. De noodles mee en aan n picknichtafel kijkend op t water hadden we n mooi plekje.
Koel water en kraakhelder was het heerlijk om in te dobberen op onze noodles. Joris & Michel gingen nog ff n stukje t park in om naar de kleine watervalletjes te kijken. Erg leuk om te zien.
Na n paar uur terug naar de basis ff de koelkast leegmaken, beetje opruimen, koffers vullen en gereed maken voor ons laatste Inverness maal.
We hadden Beef O'grady's uitgezocht en dat was n juiste. Spare-ribs van n lengte die wij in Holland niet kunnen en heerlijk. Een echt authentiek Amerikaans restaurant. Top
Daarna ijsje toe bij McDonald's en de laatste zwemactiviteiten bij ons huis.
Laatste nachtje en morgen rond de klo van 9e richting t vliegveld.
Eerst van Orlando naar Houston en na een overstap richting Amsterdam airport. We landen dan zondagmorgen rond de klok van 9.20.