Universal Studios - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van famKunneninFlorida - WaarBenJij.nu Universal Studios - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van famKunneninFlorida - WaarBenJij.nu

Universal Studios

Door: Michel

13 Juli 2015 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag stonden de Universal Studios op ons programma en dus een lange dag. Maar dat was het dubbel en dwars waard. Wat een mooie, spannende en enerverende attracties.
We begonnen bij binnenkomst gelijk met Terminator 2 gevolgd door ET en toen Men in Black waar je op Aliens moest schieten met Sophie als scherpschutter. Alle mensen die in t park werken zijn aardig en over enthousiast. Wij zijn dat niet zo gewend maar ach alles went en het is wel apart.
Wat wel n speciale was die van Harry Potter, snelheid en met veel effecten in 3D. Het hele kasteel was echt top. Tussendoor nog ff n optreden gezien van de Blues Brothers was ook meer dan de moeite waard. Shrek in 4D ook top en samen met Sophie in the Mummy die wel heel erg hard ging. In het begin de ogen dicht maar later wende die ook voor mij!!!
Als laatste met zn 4e nog de Simpsons Ride en toen waren Joris en Esther er klaar mee. Wij nog ff naar de Disaster en toen was de pijp leeg en was het ook alweer 21.00 uur en op naar de auto. Onderweg langs n fastfood en om 23.20 weer "thuis".
Het was n lange en vermoeiende dag mede door het warme weer maar zeer de moeite waard. TOP park dat Universal.

• 13 Juli 2015 - 20:31

Irma:

Hallo vakantiegangers
    Leuke foto"s van jullie
    Verslag leuk om te lezen
    Veel plezier nog
    Groetjes uit het regenachtig Beverwijk

• 13 Juli 2015 - 20:52

Frans Pals:

Hallo luitjes, ik denk dat dit gewoontjes is als je lekker met die lieve dolfijntjes gezwommen heb. Leuke foto's. Nog een weekje en dan alweer terug. De tijd gaat snel als je actief bent volgens mij. Nog veel plezier en geniet ze. En Sophie je komt toch niet thuis met een dolfijn hoop ik !!

Groetjes Frans