Epcot en Discovery Cove. - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van famKunneninFlorida - WaarBenJij.nu Epcot en Discovery Cove. - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van famKunneninFlorida - WaarBenJij.nu

Epcot en Discovery Cove.

Door: Michel

10 Juli 2015 | Verenigde Staten, Orlando

Zo hier weer ff n update vanuit t lekkere Florida. Gister na n ochtendje relaxen bij ons zwembad richting de Florida mall gereden. Een inmens winkelcentrum met alles maar dan ook alles wat er maar te koop is.
Er werd dit keer niet heel veel gekocht maar dat mocht de pret niet drukken.
Een overnachting in ons motel in Orlando, Baymond Inn & suites genaamd. De volgende morgen richting Discovery Cove maar wat bleek we hadden daar gisteren moeten zijn dus onverrichter zaken terug naar ons motel daar ontbeten en richting Epcot. Verkeerd gekeken beetje dom Michel!

Maar niet getreurt we waren evengoed om 9.15 uur bij Epcot. Een Disney park wat ook echt een aanrader bleek te zijn. Bij binnenkomst gelijk de 1e attractie in Spaceship earth. Heel leuk een reis door de ruimte waar je zelf voor kon kiezen hoe. Aan de hand van foto's later op groot scherm vertoond. Vele volgden en Soarin waar we 85 min wachttijd hadden was gewoon top. Daar vloog je de hele virtuele wereld door en net echt.
Rond n meer waren er van alle landen gebouwen nagemaakt met eten en drinken (a lot of $$$) heel leuk.
We hadden n fastpass van Test Track maar je raad t al het begon te regenen. Toen gingen Sophie en ik maar met n ruimteschip naar Mars en uiteraard met n goede landing. Het was droog dus op naar Test Track fantastisch. Je eigen auto ontwerpen en daarmee zelf n testrit maken. Full speed en vol in de remmen. Goed gekeurd door Chervolet die deze schitterende attractie heeft gesponsord.
Toen was het reeds 20.00 uur en tijd om richting ons motel te gaan want we waren dwars af.
Naastobs motel n Braziliaanse kippenboer wasr het eten prima was. De nacht weer in ons motel, kleine bedjes en met Joris naast je is dat niet echt n pretje. Hij woelt de hele nacht door.

Wekker wederom om 7.00 uur en rond 7.30 uur richting Discovery Cove volgens TripAdvisor op nr. 1.
Nou er ontbrak ons aan niets, ontbijt, handdoeken, zonnebrand, lunch, duikbril, snorkel, ijs, snacks, chips, drinken etc etc.
Er was een zoetwildwaterbaan oa door n volière met mooie vogels uit de tropen. Aapjes, otters en n groot water voor de dolfijnen waar over later meer. Ook n groot zoutwater waar allerlei schitterende vissen zwommen. Alsof je op de Maladiven was. Je kon dar prachtig tussen n zwemmen/snorkelen in 1 woord fantastisch. Roggen met n doorsnee van 2 meter en zels haaien. (Uiteraard achter het glas)
Na n meeting over wat wel en niet mocht gingen we in n groep van 9 het water in om kennis te maken met de dolfijnen. Zoenen, aaien en voorgetrokken worden door zo' n mooi en apart dier is echt n belevenis die je mee gemaakt moet hebben.
Rond 17.30 uur sloot Discovery Cove te deuren en na n ritje van 87 min waren we weer "thuis". Bekaf van 2x vroeg op en 2x vele nieuwr indrukken in Epcot en uiteraard mrt flipper.
Morgen n rust dag op nummer 1580.

• 10 Juli 2015 - 15:49

Irma:

Hoi luitjes
    OO niet goed gekeken op de intree kaartjes of.....
    Nou we horen nog wel.....
    Groetjes uit het zonnige Beverwijk
    we zijn nog ff langs Ma geweest over de markt gelopen;, bakkie gedronken bij Jacks
    Straks gaan Frans en ik hapje eten bij Meesters en Juffen......
    De mazzel. ...

• 10 Juli 2015 - 22:14

Frans Pals:

Hallo vakantiegangers. Zo te zien vermaken jullie je ondanks wat verkeerde afspraakjes, Hele andere vakantie dan lekker liggen op je luie reet in Turkije. Nog veel plezier en we zien jullie vanzelf wel weer een keer in Holland waar het weer overigens goed is te noemen.

Groetjes Frans

• 10 Juli 2015 - 23:14

Lia:

Wederom leuk alles te lezen en geniet bij discovery .

groet uit een zeer warm beverwijk

• 11 Juli 2015 - 11:44

Elliekuil:

Prachtige fotos geniet er maar fijn groetjes Theo Ellie

• 11 Juli 2015 - 13:05

Hans En Sylvia:

Leuk om te lezen alle verhalen. We zien het allemaal weer voor ons. :)
    Veel plezier en groetjes.
    Hans en Sylvia

• 11 Juli 2015 - 14:15

Bedankt voor al jullie reactie.
    zo te zien wordt het aardig gelezen.
    De tijdvliegt hier maar wegaan er nog lekker n week vol van genieten.
    Groetjes Joris, Sophie, Esther & Michel.

• 11 Juli 2015 - 16:25

Lia En Bep:

Wat een belevenis met de dolfijnen

• 11 Juli 2015 - 16:26

Lia En Bep:

En wat een leuke foto's,
    Hebben ze net samen bekeken.
    Groetjes van mij en Oma Bep

• 11 Juli 2015 - 19:00

Irma:

Wat 'n belevenis zeg geweldig...
    En wat 'n leuke foto's
    wat zullen jullie genoten hebben. ......
    Groetjes van ons

• 11 Juli 2015 - 20:29

Sharon:

Heel leuk om jullie verhalen te lezen! Geniet ervan. Grts sharon

• 11 Juli 2015 - 23:45

Gerrit En Annie :

Wat een leuke foto's met de dolfijnen nog een week lekker genieten dikke kus xxxxxx