We zijn er hoor - Reisverslag uit Inverness, Verenigde Staten van famKunneninFlorida - WaarBenJij.nu We zijn er hoor - Reisverslag uit Inverness, Verenigde Staten van famKunneninFlorida - WaarBenJij.nu

We zijn er hoor

Door: Michel

30 Juni 2015 | Verenigde Staten, Inverness

We zijn aangekomen in Florida. Het heeft ff gehouden maar voorruit je moet alles mee maken toch?
We hebben de 24 uur volgemaakt met al onze overstappen op de diverse luchthavens. Maandagmorgen 7.30 uur stond onze chauffeur Gerrit voor de deur voor vertrek richting Schiphol. Om 12.10 uur de lucht in voor wat vlieguren richting Washington DC. Daar aangekomen (na 8 uur en 10 min) kwamen we erachter dat onze vlucht naar Orlando was geschrapt. Helaas maar waar. Nu eerst om 17.25 uur naar Miami (2.25 uur) en vanuit daar weer terug naar Orlando. Niets aan te doen goed voor de airmiles zullen we maar zeggen. Uiteindelijk rond 22.45 op Orlando international airport. Auto opgehaald een rode Jeep Patriot. Nog ff 125 km sturen door de donkere nacht van Florida om bijna 24 uur na vertrek uit Heemskerk aan te komen in Inverness. Lekker n tukkie doen nan vermoeiende dag.
Kort nachtje (jetlag) en n buiten ontbijtje later koffers uitpakken, poedelen en inchecken bij de receptie.

• 30 Juni 2015 - 16:50

Lia:

Dat was zeker een lange reis , nu heerlijk genieten van jullie mooie vakantie

groetjes vanuit een heel warm Beverwijk

xx Lia

• 30 Juni 2015 - 17:57

Esther:

Hey,
    Fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen!
    Nu bijkomen en genieten.
    Wat een huis!!! Ziet er heerlijk uit.
    Liefs uit Amstelveen xxx

• 30 Juni 2015 - 20:06

Irma:

Hallo Michel Esther Sophie en Joris
    Tjonge dat was zeker ' n lange reis.....
    Maar goed jullie zijn er, wat 'n prachtig huis zeg en auto
    Genieten dus
    Liefs uit het warme Beverwijk xx